چراغ دیواری دکوراتیو

چراغ دیواری دکوراتیو: نورپردازی مناسب و استفاده کردن از چراغ‌های خاص در محیط منزل و محیط کار از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند و مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که علاوه بر افزایش زیبایی منزل باعث نورپردازی مناسب شده و باعث می‌شوند تا محیطی بسیار زیبا و آرام‌بخش ایجاد گردد. مخصوصاً چراغ‌های دکوراتیو جزو محصولاتی هستند که به خاطر داشتن لامپ‌های ال‌ای دی در مقایسه با چراغ‌های سنتی و مهتابی بسیار ترجیح داده می‌شوند؛ همچنین به خاطر اینکه از جدیدترین تکنولوژی‌های ال¬ای¬دی در چراغ‌های دکوراتیو استفاده شده است و به خاطر داشتن مصرف برق بسیار پایین، امروز جز پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین چراغ‌های تزئینی به‌حساب می‌آیند که خوشبختانه امکان دسترسی به انواع چراغ‌های دکوراتیو به راحتی ممکن است.

چراغ‌های دکوراتیو دارای مدل‌های مختلف بوده و دارای تنوع بسیار بالا و مدل‌های مختلف هستند که از دسته‌های اصلی این چراغ‌ها می‌توان به چراغ‌های دیواری ال‌ای دی، چراغ‌های دیواری چوبی، چراغ‌های دیواری فلزی، چراغ‌های دیواری بتنی و چراغ‌های رومیزی اشاره کرد که تمام افراد با سلیقه‌های متفاوت به راحتی می‌توانند اقدام به خرید چراغ‌های دکوراتیو کنند. خوشبختانه امروزه هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با دسترسی به مدل‌های متنوع و جذاب چراغ‌های دکوراتیو وجود ندارد و تمام افراد با سلیقه‌های گوناگون می‌توانند انواع محصولات را با قیمت بسیار مناسب از طریق محل‌های عرضه آنلاین معتبر خریداری نمایند. توجه داشته باشید که در صورت خرید چراغ‌های دکوراتیو مثل چراغ دیواری دکوراتیو از محل‌های عرضه آنلاین معتبر می‌توانید به باکیفیت‌ترین و جدیدترین محصولات چراغ دیواری رابا کمترین قیمت دسترسی پیدا کنید پس حتماً باید در انتخاب محل خرید مطمئن نهایت دقت را داشته باشید.

چراغ دیواری دکوراتیو

حد چراغ دیواری دکوراتیو چقدر است؟

در نصب این نوع لامپ، ابتدا باید روکار بودن و یا توکار بودن آن را مشخص نمایید. در مرحله بعدی محل نصب و فاصله آن از کف زمین باید مشخص شود. بهتر است فاصله‌ لامپ از کف برای چراغ‌هایی که در محوطه‌های باز قرار داده می‌شوند، بین 220 تا 250 سانتی‌متر باشد؛ در این صورت می‌‌توان به صورت کاملاً بهینه و کارا از نور تولید شده در محیط استفاده کرد.

چراغ دیواری دکوراتیو ال ای دی چیست؟

یکی از انواع چراغ‌های دیواری دکوراتیو موجود در بازار، چراغ دیواری دکوراتیو ال‌ای دی است. از جمله مزیت‌هایی که می‌توان برای این مورد ذکر کرد، دوطرفه بودن پخش نور در آن است. هر جایی که این نوع لامپ وصل شود هم قادر است فضای بالای محل نصب لامپ را به خوبی روشن کند و هم می‌تواند قسمت‌های پایینی را روشن نماید. از دیگر نکات مثبتی که می‌توان در مورد این لامپ ذکر کرد، زاویه تابش آن است. زاویه تابش در این نوع لامپ ۲۴ درجه است و معمولاً با قاب‌های آلومینیومی به رنگ مشکی و یا سفید به فروش می‌رسند.

نصب این نوع لامپ به صورت روکار بوده و ابتدا باید شاسی آن به دیوار متصل و یا پیچ شود؛ بعد از نصب شاسی، رویه را باید به شاسی متصل کرد. این عمل با قرار دادن دو پیچ در جاهایی که روی بدنه مشخص شده است، انجام می‌گیرد. از جمله کاربردهای این نوع لامپ می‌توان به روشن کردن و افزایش جلوه تابلوها، اشیاء دکوری قرار گرفته بر روی دیوار، حیاط، مجسمه و … اشاره کرد.

چراغ دیواری دکوراتیو مدرن

انواع چراغ دیواری دکوراتیو

از انواع چراغ‌های دیواری دکوراتیو می‌توان به دو نوع چوبی و فلزی اشاره کرد. هر یک از این دو، مشخصات خاص خود را داشته و زیبایی منحصر به فردی را می‌توانند در فضایی که در آن قرار گرفته‌اند، ایجاد کنند. چراغ دیواری چوبی، از جنس چوب ساخته شده و به همین دلیل صمیمت زیادی را در محیط ایجاد خواهد کرد. چراغ دیواری فلزی در شکل‌های متفاوت در بازار موجود بوده و به همین دلیل برای استفاده در هر مکانی مناسب به نظر می‌رسند.

در ضمن این نوع لامپ از فلز ساخته شده و به همین سبب مقاومت بالایی را می‌توان از آن انتظار داشت. چراغ دیواری فلزی در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد و برای نصب در محیط‌های باز گزینه خوبی به نظر می‌رسد؛ این در حالی است که در لامپ‌های دکوراتیو چوبی به دلیل استفاده از چوب در ساخت بدنه خارجی آن، مقاومت در برابر رطوبت بالا نبوده و در اثر برخورد آب به آن ممکن است بدنه خارجی با مشکلاتی مواجه شود.

در دهکده نور انواع متفاوت چراغ‌های دیواری چوبی و فلزی قرار داده شده است. از انواع  چراغ دیواری چوبی می‌توان به چراغ شعله شاپرک، تک شعله اپرا، تک شعله کنفی ۱۲۰۶، تک شعلی کنفی ۱۴۰۶، تک شعله نیکا و تک شعلی کفی ۱۳۰۶ اشاره کرد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید و بودجه‌ای که برای خرید این نوع لامپ دکوراتیو در نظر گرفته‌اید، یکی از انواع آن را انتخاب کرده و در یک محل مناسب قرار دهید. از دیگر انواع چراغ دکوراتیو دیواری موجود در دهکده نور می‌توان به چراغ‌های فلزی اشاره کرد. این نوع چراغ‌ها مناسب نصب در فضاهای باز مانند پیاده‌ روها، پارک، راهروها، دیوارهای الاچیق، باغ، فضاهای بسته و اتاق خواب هستند.

چراغ دیواری دکوراتیو چوبی

مزایا و کاربردهای چراغ دیواری دکوراتیو

💠  یکی از مزیت‌های چراغ دیواری دکوراتیو، پایین بودن قیمت و به صرفه تمام شدن هزینه برای ساخت یک فضای زیبا و دلنشین است.

💠 این نوع لامپ در مقایسه با دیگر لامپ‌های موجود در بازار به میزان کمتری انرژی مصرف کرده و از جمله لامپ‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

💠 بالا بودن طول عمر این نوع لامپ از دیگر مزیت‌های آن است.

💠 این لامپ در مقایسه با لامپ‌های هالوژنی ۸ برابر بیشتر بازدهی نوری دارند.

💠 مقاومت و دوام بالای این نوع لامپ یکی از مسائل قابل توجهی است که می‌توان در مورد چراغ دکوراتیو عنوان کرد.

💠 تنوع در رنگ و تولید آن در رنگ‌هایی مانند بنفش، نارنجی، قرمز، آبی و … نیز یکی از مزیت‌هایی است که می‌توان در مورد این نوع چراغ اشاره کرد.

💠 مساله قابل توجه دیگری که می‌توان در مورد این نوع لامپ اشاره کرد، تبدیل کردن قسمت اعظم انرژی به نور است. این لامپ گرمای کمتر و نور بیشتری را تولید می‌کند و این موضوع در نوع خود نکته بسیار مهمی است.

💠 تنوع در ابعاد و قابلیت استفاده از آن در فضاهای متفاوت از دیگر نکات بارز و مثبت این چراغ است.

💠 ظاهر زیبا، پرتاب نور در حد مناسب و چهره متفاوتی که دارند باعث به وجود آمدن زیبایی فوق‌العاده و منحصر به فردی در فضا خواهد شد.

💠 در ساخت این چراغ دیواری دکوراتیو، ماده سمی به کار برده نشده است و به همین دلیل آن را یکی از کالاهای سازگار با محیط زیست می‌خوانند.

سخن نهایی

در این متن در مورد چراغ دیورای دکوراتیو نکاتی ذکر شد و در مورد انواع این چراغ نیز مطالبی را عنوان کردیم. این نوع لامپ‌ها دکوراتیو توانایی بالایی در روشن کردن فضاهای بسته و باز داشته و به دلیل مزیت‌های فراوان مانند کم بودن میزان مصرف برق، ایجاد یک جلوه بصری زیبا و منحصر به فرد، قیمت مناسب، تنوع در سایز و … از جمله محبوب‌ترین کالاهای مورد استفاده در نورپردازی به شمار می‌روند.

✏️ پیشنهادات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به‌روزرسانی در تاریخ 1402/01/18

توجه: عکس مقالات سایت صرفا جهت ایده هستند.

برای دیدن محصولات موجود در فروشگاه وارد کانال تلگرامی و یا وارد دسته بنده های سایت شوید.