نصب لوستر در سقف یونولیتی

برای نصب لوستر در سقف یونولیتی می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده نمود. مهم‌ترین نکته در خصوص نصب لوستر در سقف یونولیتی سوراخ شدن سریع و آسان سقف است و این امر امکان نصب رولپلاک را فراهم نمی‌کند. لذا می‌توان با استفاده از برقکاری سیار و سریع به راحتی به روشنایی خانه افزود و امکان روشنایی خانه را فراهم نمود. سقف یونولیتی در واقع مدلی از سقف است که در آن از نوعی پلیمر سفید رنگ استفاده می‌شود. در ساختمان سازی به دلیل عایق صدا و عایق رطوبت از این ماده استفاده می‌شود. لذا ساختمان در مقابل آتش مقاومت بیشتری پیدا می‌کند. از بلوک یونولیتی برای کاهش وزن سازه استفاده می‌شود. لذا در مقایسه با سایر مصالح، یونولیت‌های سقفی بیشتر استفاده می‌شوند. مهم‌ترین نقطه ضعف این محصول هنگام نصب لوستر نمایان می‌شود؛ چراکه یونولیت به عنوان لایه میانی سقف میان تیرچه بلوک و گچ قرار دارد.


خرید انواع آباژور چوبی با کیفیت و شیک با قیمت استثنایی


 

نصب لوستر در سقف یونولیتی

🔥🔥برای خرید لوستر آشپزخانه کلیک کنید🔥🔥

ساده ترین روش نصب انواع لوستر در سقف یونولیتی

لوستر‌ها توسط زنجیر و قلاب به سقف متصل می‌شوند؛ به همین دلیل هنگام ساخت ساختمان‌ها؛ تدابیری برای نصب لوستر در نظر گرفته می‌شود. مناسب‌ترین روش‌ برای نصب و راه‌اندازی لوستر نصب یک زنجیر به آهن سقف می‌باشد. پس از اینکه ساختمان تکمیل شود، عملیات نصب لوستر به راحتی انجام می‌شود. در صورتی که برای نصب لوستر تدابیری در نظر گرفته نشده باشد؛ از رولپلاک و پیچ برای نصب لوستر استفاده می‌شود. اما سقف‌های یونولیتی امکان نصب لوستر به این روش‌ها را فراهم نمی‌کنند. زیرا به راحتی سوراخ می‌شوند. بهترین گزینه برای نصب لوستر در سقف یونولیتی استفاده از رول بولت پروانه ای در‌اندازه‌های مختلف برای این مورد است. پس از ایجاد سوراخ روی سقف رول بولت را در آن قرار دهید و قسمت چنگک را تا باز شدن پره‌ها بچرخانید.

💡بهترین روش نصب انواع لوستر به سقف کاذب : نصب لوستر به سقف کاذب 💡

روش نصب لوستر سنگین در سقفی یونولیتی

برای نصب لوستر‌های سنگین در سقف یونولیتی نیاز به دقت بالا است. رول بولت‌ها نمی‌توانند لوستر‌های سنگین را تحمل کنند به همین دلیل برای جلوگیری از حوادث؛ از زنجیرهای سقفی استفاده می‌شود لازم به ذکر است که این کار نیاز به تخریب بخشی از سقف دارد. از ایمنی بالایی برخوردار است و نصاب می‌تواند با کمک گردبر، یک سوراخ به قطر 12 سانتی‌متر ایجاد نماید، در نهایت با سابیدن یونولیت راهی به سقف اصلی ایجاد می‌شود، در نهایت یونولیت را از آن سوراخ خارج می‌کنند و در نهایت با کمک پیچ و رولپلاک زنجیر را به بتن متصل می‌کنند.

روش نصب لوستر سنگین در سقفی یونولیتی
روش نصب لوستر سقفی در سقف یونولیتی

در صورتی که لوستر صفحه‌ای خریداری کردید، به سادگی صفحه لوستر روی سوراخ را می‌پوشاند. با پر کردن سوراخ سقف به کمک قطعه می‌توان برای پخش شدن وزن لوستر روی سقف کاذب استفاده نمود.  این لوستر را با کمک قطعه به سقف متصل می‌کنند تا وزن لوستر را به خوبی تحمل کند. نصب لوستر سقفی در یونولیت با هزینه‌های مختلف همراه است و برای استعلام قیمت دقیق و به روز از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

🔥🔥مشاهده پر فروش ترین انواع کلاسیک و مدرن لوستر اتاق خواب  2022 🔥🔥

نصب لوستر در سقف یونولیتی

✏️ پیشنهادات و نظرات خود را در مورد مقاله نصب لوستر در سقف یونولیتی با ما به اشتراک بگذارید.

بروزرسانی 9.07.01

توجه: عکس مقالات سایت صرفا جهت ایده هستند.

برای دیدن محصولات موجود در فروشگاه وارد کانال تلگرامی و یا وارد دسته بنده های سایت شوید.