دیزاین اتاق عروس و داماد

دیزاین اتاق عروس و داماد دغدغه بسیاری از خانواده ها و حتی خود تازه عروس و داماد ها می باشد، برای چیدمان اتاق عروس و داماد، می توانید از طرح های جذابی استفاده کنید که در این نوشتار به بررسی این مباحث می پردازیم.

اصول چیدمان اتاق خواب عروس و داماد

برای اینکه بتوانید به صورت اصولی دیزاین اتاق عروس و داماد را انجام دهید نیاز است که به هارمونی و تناسب رنگ ها توجه کنید تا هنگام ورود به اتاق هیچ رنگی بیشتر از رنگ دیگر به چشم نیاید. البته دیزاین اتاق عروس و داماد شامل موارد دیگری هم می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

اصول چیدمان اتاق خواب عروس و داماد
اصول چیدمان اتاق خواب عروس

رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس

همانطور که اشاره کردیم رنگ ها تاثیر فوق العاده ای در جذابیت دیزاین اتاق عروس و داماد دارند، ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که دقیقا از چه رنگ هایی استفاده کنیم. شما می توانید از رنگ آبی آسمانی در تزئین اتاق عروس استفاده کنید، همچنین در صورتی که علاقه ای به رنگ آبی ندارید می توانید از رنگ های مکمل مانند سفید و طوسی روشن استفاده کنید. از دیگر رنگ هایی که می توانید استفاده کنید رنگ قرمز می باشد که از قدیم بسیار پرطرفدار است، همچنین رنگ صورتی و ارغوانی هم طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد. به طور کلی می توان گفت که انتخاب رنگ برای چیدمان اتاق عروس داماد قانون خاصی ندارد و بیشتر بر اساس سلیقه افراد انجام می شود، فقط باید به هارمونی رنگ ها با هم دقت کنید.

رنگ اتاق خواب عروس
رنگ اتاق خواب عروس
رنگ اتاق خواب عروس

از مدل های جدید چراغ آویز چوبی و چراغ آویز فلزی  در فروشگاه دهکده نور دیدن فرمائید

نور پردازی اتاق خواب عروس

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام تزئین اتاق عروس به آن توجه کنید نوع نورپردازی اتاق است که با نورپردازی اصولی و استفاده از لوستر اتاق خواب، می توانید فضای جذابی را ایجاد کنید. همچنین می توانید از چراغ خواب دیواری هم برای نورپردازی اتاق عروس و داماد استفاده کنید، در ادامه به جزئیات نورپردازی و دیزاین اتاق عروس و داماد اشاره می کنیم.

استفاده از لوستر عثمانی برای دیزاین اتاق عروس و داماد

یکی از جذاب ترین دیزاین ها برای اتاق عروس و داماد، استفاده از لوستر عثمانی می باشد، این دسته از لوستر ها در طرح و مدل های مختلفی در فروشگاه ما موجود می باشد که می توانید برای چیدمان اتاق عروس و داماد از آن استفاده کنید. استفاده از طلا و نقره در ساخت لوسترهای عثمانی در ایام گذشته بسیار رواج داشت و به عنوان اصلی‌ترین مواد برای ساخت لوستر عثمانی استفاده می شد، اما به دلیل هزینه‌های بالا، لوسترهای فعلی نیز از برنج و بلور تزیینی استفاده می شود.

در لوستر عثمانی از اشکال هندسی متنوع استفاده شده و همینطور با توجه به سلیقه خود، می توانید از طرح های ساده و کلاسیک این لوستر ها استفاده کنید.

لوستر عثمانی در اتاق عروس
آباژور رومیزی اتاق عروس

آباژور رومیزی برای دیزاین اتاق عروس و داماد

اگر قصد دارید که به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن، چیدمان اتاق عروس را انجام دهید، استفاده از آباژور رومیزی انتخاب فوق العاده ای است، آباژور رومیزی در ابعاد و طرح های متنوعی تولید می شود و به همین دلیل بسیاری از عروس و داماد ها، از این اکسسوری برای جذابیت بیشتر اتاق استفاده می کنند، شما می توانید آباژور رومیزی را با جنس های مختلفی مانند برنزی، چوبی، کریستالی و کلاسیک خریداری کنید.

چراغ خواب دیواری برای چیدمان اتاق عروس و داماد

با توجه به علاقه و سلیقه خود، می توانید از چراغ خواب دیواری هم برای چیدمان اتاق عروس استفاده کنید، این نوع از چراغ خواب ها در دو نوع چوبی و فلزی در فروشگاه ما موجود می باشد که بر اساس دکوراسیون اتاق، می توانید بهترین چراغ خواب دیواری را تهیه کنید.

چراغ خواب دیواری اتاق عروس
لوستر اتاق خواب عروس

لوستر اتاق خواب

قطعا یکی از جذاب ترین گزینه ها برای چیدمان اتاق عروس و داماد، استفاده از لوستر های جذاب اتاق خواب است، این نوع از لوستر ها با نورپردازی های مختلف و همینطور طرح های جذابی موجود هستند که می توانید طبق سلیقه خود، بهترین نوع را انتخاب کنید، در هنگام خرید لوستر برای چیدمان اتاق عروس داماد باید به نکاتی از جمله سبک لوستر اتاق خواب، اندازه آویز، محل نصب، و رنگ و جنس لوستر توجه داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

☆ ★ ✮ ★ ☆

فروش انواع چراغ سقفی چوبی و لوستر آشپزخانه با مناسبترین قیمت در فرشگاه دهکده نور

☆ ★ ✮ ★ ☆

پرده اتاق خواب عروس

 پرده‌ها می‌توانند از لحاظ طراحی، رنگ، الگو و بافت، چیدمان اتاق عروس و داماد را زیباتر و دلپذیرتر کنند. با انتخاب پرده‌های مناسب می‌توانید جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید که متناسب با سلیقه شما و سبک دکوراسیون اتاق خواب باشد. در صورتی که از بیرون، اتاق خواب شما واضح به نظر می رسد می توانید از پرده های ضخیم استفاده کنید، در غیر این صورت پرده های نازک و توری می تواند بهترین گزینه باشد.

دکوراسیون اتاق خواب عروس

دکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین بخش اتاق عروس می‌باشد، به همین دلیل نکات زیر می تواند برای انجام اصولی چیدمان اتاق عروس، بسیار مفید باشد:

  • تخت‌خواب: تخت‌خواب عروس یکی از مهم‌ترین عناصر اتاق خواب است. باید تخت‌خواب را در وسط اتاق یا در مکانی مرکزی قرار دهید تا از هر دو طرف به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
  • پوشش تخت‌خواب: انتخاب پتو، ملحفه و تشک با رنگ‌ها و طرح‌های متناسب با سلیقه عروس اهمیت دارد. این وسایل باید به تناسب با هم انتخاب شوند و رنگ‌های آنها با دکوراسیون اتاق سازگار باشند.
  • میز و صندلی: یک میز کنار تخت‌خواب با یک صندلی مناسب، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی کتاب بخوانید، یا چای و قهوه خود را در اینجا میل کنید.
  • منابع نورپردازی: نورپردازی در اتاق خواب عروس نیز اهمیت زیادی دارد. استفاده از آباژور عثمانی، لوستر اتاق خواب، آباژور رومیزی و چراغ خواب دیواری می تواند گزینه های مناسبی برای شما باشد.
دکور اتاق خواب عروس
دکوراسیون اتاق خواب عروس

جمع‌بندی نهایی

با توجه به حساسیت بالای چیدمان اتاق عروس و داماد، می توانید تمام لوازم مربوط به نورپردازی اتاق خواب را از فروشگاه ما تهیه کنید تا بابت کیفیت و تنوع اطمینان خاطر داشته باشید، همانطور که اشاره کردیم می توانید برای نورپردازی جذاب، از لوستر اتاق خواب، چراغ خواب دیواری، آباژور رومیزی و آباژور عثمانی استفاده کنید و فضای اتاق خواب را به بهترین شکل ممکن جذاب کنید.

توجه: عکس مقالات سایت صرفا جهت ایده هستند.

برای دیدن محصولات موجود در فروشگاه وارد کانال تلگرامی و یا وارد دسته بنده های سایت شوید.