چراغ خواب کودکان

خواب کافی از نیازهای مهم کودکان برای رشد بهتر بدنی آنها است. در همین راستا لازم است اتاق کودکان دارای تمامی وسایل مورد ‌نیاز برای داشتن خوابی آسوده باشد. یکی از این وسایل که اهمیت فراوانی در خواب آسوده کودکان دارد و در انتخاب آن برای اتاق خواب کودک باید دقت شود، چراغ خواب کودکان است. با روشن ‌کردن چراغ خواب اتاق کودک، آرامش و امنیت به هنگام خواب برای کودکان فراهم می‌شود. همچنین چراغ خواب دیواری کودک باعث می‌شود که کودک از تنهایی احساس ترس نداشته ‌باشد و با آسودگی خاطر بخوابد.


مدل‌های مختلفی برای چراغ‌خواب‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با خرید هر مدل از چراغ خواب کودک، یک فضای کاملاً دلنشین و آرام را در اتاق خواب به فرزند خود هدیه دهید. با این کار ضمن اینکه کودک خود را شادمان و خوشحال می‌کنید، می‌توانید از تماشای خواب راحت و آسوده کودک خود لذت ببرید.
چراغ خواب موزیکال کودک یک انتخاب مناسب برای اتاق کودک است. این نوع چراغ‌ها زمانی که روشن می‌شوند آهنگی زیبا و دلنواز را پخش کرده و طرح‌های جذابی را بر روی سقف و دیوار اتاق ایجاد می‌کنند که برای کودکان بسیار خوشایند است. علاوه بر چراغ خواب موزیکال کودک، انواع چراغ خواب دیواری کودک در طرح‌های مختلف وجود دارد که برای کودکان بسیار جذاب است.

چراغ خواب کودک بوون یا Boon

این چراغ خواب مخصوص کودکان و نوزادان است که دارای نور شب چند رنگ است. این چراغ خواب با توپ‌های GLO می‌تواند جدا شود و حتی این توپ‌ها را می‌توان حمل کرد. زمانی که توپ‌ها را از روی پایه بردارید تا 30 دقیقه نور می‌دهند و به عنوان نوری قابل حمل عمل می‌کنند. این چراغ خواب به صورتی اهرمی است که در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود. محصولات این برند بسیار مدرن هستند و درعین حال زندگی ساده‌ای را به شما هدیه می‌دهند.

قیمت چراغ خواب
لوستر برای اتاق نوجوان
خرید اینترنتی چراغ خواب دیواری

همچنین می‌توانید این مقاله را بخوانید:  لوستر اتاق خواب دخترانه

چراغ خواب دیواری کودک لیتل هپیو یا Little Hippo

با استفاده از این چراغ خواب می‌توان که که بچه را  به مدت بیشتری خواباند و از رنگ‌ها و حالات چهره آن برای آموزش بچه در هنگام خواب یا بیداری استفاده کنید. این چراغ خواب مجهز به به سه گزینه صدای خوب، پنج عدد رنگ روشن شب است که کودک شما را به آرامی می‌توان خواباند.  

چراغ خواب دخترانه اسکیپ هاپ یا Skip Hop

این مدل چراغ خواب معمولا قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به موسیقی، نمایش، روشنایی و… اشاره کرد. نور شب این چراغ را می‌توان تنظیم کرد و سپس تابشی گرم را به محیط اطراف ساطع می‌کند. با استفاده از این چراغ کودک با 8 ملودی آرام می‌شود و به خواب می‌رود. صدای آن را می‌توان کنترل کرد و تایمر خاموش شوندگی این چراغ 15، 30، 60 دقیقه به صورت دائم است.

لوستر اتاق کودک پسر
لوستر و آباژور اتاق کودک
چراغ خواب دیواری اتاق کودک

چراغ خواب کودک واوا یا VAVA

یکی دیگر از بهترین چراغ خواب‌ها واوا است که مجهز به 8 رنگ دلربای ال ای دی است. اگر به این چراغ خواب ضربه بزنید رنگ مورد علاقه شما ثابت خواهد شد. این چراغ خواب از مواد خوراکی به صورت اسباب بازی تولید شده است و 100% هم برای بازی کودک ایمن و مطمئن خواهد بود. چراغ واوا دارای یک کنترل لمسی صاف است که اگر دوبار به آن ضربه بزنید برای حالت آماده به کار اکتیو خواهد شد.

جدیدترین مدل های لوستر اتاق خواب کودک: لوستر اتاق کودک

چراغ خواب لومی پتس کودک یا LumiPets  

یکی دیگر از بهترن و جدیدترین چراغ‌ خواب‌های مخصوص کودک لومی پتس است. با استفاده از این چراغ می‌توان که فرزندان خود را آرام کنید و آن‌ها را بخوابانید. این چراغ‌ خواب‌ها باتری دارند و حدود 12 ساعت به صورت دائم کار می‌کنند و از نور ملایم و قرمز رنگی بهره می‌برد. این چراغ‌ خواب‌ها را با استفاده از سیلیکون می‌سازند به همین دلیل در هنگام استفاده از آن‌ها گرم نمی‌شوند.

خرید اینترنتی چراغ خواب کودک
فروش لوستر اتاق کودک

نکات مهم در خرید چراغ خواب کودک

اتاق خواب کودکان باید محیط آرامش‌بخش باشد نورپردازی اتاق علاوه بر روشنایی، بر زیبایی بصری آن تأثیر زیادی دارد. چراغ‌خواب‌ها نقش مهمی در زیبایی و روشن‌کردن فضا دارند. همه این عوامل باعث شده تا خرید چراغ خواب کودکان اهمیت زیادی داشته باشد.

💡 جنس بدنه چراغ

نکته مهمی که در خرید چراغ خواب کودکان باید در نظر بگیرید، جنس بدنه چراغ است. معمولاً چراغ‌های کودک را از بدنه‌ای پلاستیکی و چوبی می‌سازند. کسب اطمینان از کیفیت و مقاوم بودن وسیله در هنگام انتخاب کردن و خرید چراغ بسیار مهم است.

💡 طرح و رنگ چراغ 

طرح و رنگ وسیله برای کودکان اهمیت فراوانی دارد و در هنگام انتخاب چراغ کودک باید به این فاکتورها توجه شود. برای اتاق کودک باید از چراغ‌هایی استفاده شود که دارای طرح و رنگی شاد و متناسب با اتاق خواب فرزند هستند. معمولاً مدل‌های عروسکی نسبت به مدل‌های دیگر جذابیت بیشتری برای کودکان دارند‌. استفاده از طرح‌های عروسکی شکل گزینه مناسبی است.

💡 نوع چراغ

انواع چراغ‌های کودک شامل چراغ‌های رومیزی، دیواری و ایستاده می‌شود اندازه مدل‌های رومیزی نسبتاً کوچک است و روشنایی کمتری نیز دارند. ظاهر مدل‌های ایستاده شبیه به آباژورها است و تولید آنها در اندازه‌های مختلفی صورت می‌گیرد. کاربرد این نوع چراغ‌ها بیشتر در فضاهایی مانند سالن پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب است. نوع دیواری چراغ خواب کودک قابل نصب بر دیوار اتاق است و معمولاً اندازه‌های کوچک دارد.

💡 چراغ برقی یا شارژی

چراغ‌های کودک در دو مدل برقی و شارژی تولید می‌شوند. مدل‌های برقی با زدن پریز به برق روشن می‌شوند. کاربرد مدل‌های برقی بیشتر از مدل‌های شارژی است. چراغ‌های شارژی با شارژ شدن باتری روشن می‌شوند. باتری این نوع چراغ‌ها باید دائماً شارژ شوند و این ممکن است کمی سخت و زمان‌بر باشد‌ به همین دلیل توصیه می‌شود برای راحتی کار از چراغ مدل برقی استفاده نمایید.

لوستر فانتزی اتاق کودک
آباژور اتاق کودک

بهترین رنگ چراغ خواب کودک چیست؟

این روزها مدل‌های مختلفی از چراغ خواب‌ها تولید می‌شوند اما بهترین گزینه آن دسته از چراغ‌ها هستند که نور آبی ملایمی دارند. توجه کنید که ساعت بیولوژیک بدن به صورتی تنظیم شده که در هنگام خواب شبانه بایستی در تاریکی مطلق باشد. اما برخی افراد به دلیل ابتلاء به بیماری‌هایی همچون اختلال خواب یا آلزایمر بد نیست که در ابتدای خواب خود از نور آبی رنگی بهره‌مند شوند. هورمون ملاتونین هورمونی در شب‌ها در اثر تاریکی محیط در بدن افراد ترشح می‌شود منجر به القا شدن حس خواب آلودگی می‌شود. اگر در هنگام خواب از چراغ‌هایی به رنگ سفید یا زرد استفاده شود ترشح این هورمون 30 تا 50 درصد ترشح و در صورت استفاده از رنگ آبی 60 الی 65 درصد ترشح می‌شود.   

خرید اینترنتی چراغ خواب فانتزی
لوستر اتاق کودک
سخن نهایی

در این مطلب چراغ خواب کودک را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که بهترین رنگ و نوع آن را چگونه انتخاب کنید. اساسا در صورت داشتن هر گونه نظر یا پیشنهادی می‌توانید آن را برای دهکده نور کامنت کنید. و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن‌ها داده می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم به دهکده نور سر بزنید و زیباترین لوسترها را مشاهده کنید. در واقع می‌توانید زیباترین و جدیدترین لوسترهای 2022 را از فروشگاه اینترنتی دهکده نور تهیه کنید. این فروشگاه برای انواع لوسترهای خود قیمت‌های رقابتی در نظر گرفته است که همه را برای خرید لوسترهای مختلف ترغیب می‌کند.

✏️ پیشنهادات و نظرات خود را با دهکده نور به اشتراک بگذارید.

بروزرسانی 8.04.01

توجه: عکس مقالات سایت صرفا جهت ایده هستند.

برای دیدن محصولات موجود در فروشگاه وارد کانال تلگرامی و یا وارد دسته بنده های سایت شوید.